Let op Op onze website maken wij gebruik van functionele, analytische en social media cookies. Wij gebruiken deze cookies om onze website te verbeteren en u een optimale gebruikerservaring te bieden, waarbij u informatie kunt delen via social media. Door hieronder op "Ja, ik accepteer de cookies” te klikken of verder te surfen (klikken) op deze website geeft u toestemming voor het plaatsen van deze cookies.
Lees meer over cookies in ons cookiebeleid.
Ja, ik accepteer de cookies

Gratis verzending vanaf €50,00       ✓ Voor 14 uur bestelt, dezelfde dag verzonden        Eenvoudig, snel en veilig betalen        Onze prijzen zijn incl. BTW en excl. verzendkosten

Feedback & Klachten

 

Bestelling niet geleverd?

U ontvangt van ons een verzendbevestiging, zodra uw bestelling verzonden is. Helaas kan het soms gebeuren dat uw bestelling tijdens de verzending kwijtraakt. 

Wij verzenden bestellingen naar adressen in Nederland met PostNL. PostNL bezorgt brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag en pakketjes op werkdagen, meestal binnen 24 uur. Internationale postbezorging duurt iets langer, gemiddeld 2-5 werkdagen.

Heeft u een bestelbevestiging ontvangen, maar blijft de levering van de bestelling uit? Neem dan aub contact met ons op via info@lintjeswinkel-xl.nl. Houdt u aub wel rekening met een marge van 1-2 dagen, zeker in drukke periodes (bijv. voor de Kerstdagen).

 

Klachten

Het kan helaas altijd voorkomen dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. U kunt uw klacht, feedback of suggestie aan ons kenbaar maken door te mailen naar info@lintjeswinkel-xl.nl. Wij doen ons uiterste best uw probleem of vraag passend op te lossen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan heeft u de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil.

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie.

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Het kan echter voorkomen dat een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Bij de aankoop van een product heeft u altijd een wettelijke garantie. Dit betekent dat u recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Op al onze producten geldt de wettelijke garantieperiode van 2 jaar.

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent. Voldoet een aangekocht artikel niet aan datgene wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten, neem dan contact met ons op: info@lintjeswinkel-xl.nl